OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA STANOWISKU INSPEKTORA D/S DRÓG
Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo / pełny etat/
- Wymagania :
1) wykształcenie: wyższe techniczne,(preferowane budownictwo w zakresie budowy i eksploatacji dróg)
2) staż pracy minimum 3 lata
3) znajomość przepisów: ustawy prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
4) umiejętność pisania i rozliczania wniosków o dotacje krajowe i unijne na modernizacje i remonty dróg gminnych.
5) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz / lub w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
6) dobra znajomość obsługi komputera – MS Office (WORD, Excel, AutoCAD),
7) umiejętność organizacji na stanowisku pracy,
8) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
9) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
10) komunikatywność, dokładność i rzetelność,
11) wysoka kultura osobista,samodzielność i operatywność,
12) prawo jazdy kat. B.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów,
2)Realizacja zadań w zakresie załatwiania spraw dotyczących planowania, realizacji i utrzymania oświetlenia miejsc publicznych i dróg stanowiących własność Gminy,
3)Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy, w tym zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych,
4) Dokonywanie kontroli dróg na terenie Gminy Młodzieszyn i ustalenie zakresu remontów dróg gminnych,
5) Przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnych do wykonania remontów planowanych w gminie. Współpraca z radą gminy w zakresie kolejności budowy i remontu dróg gminnych.
6) Odbiór wykonywanej dokumentacji pod kątem zakresu zlecenia oraz rozwiązań technicznych.
7) Składanie wniosków o dotacje na środki krajowe i środki z UE w zakresie modernizacji i budowy dróg:
8) W zakresie dróg gminnych:
– ewidencjonowanie dróg,
– przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
– uregulowanie spraw własnościowych dróg gminnych
– prowadzenie spraw z zakresu zamiany, oddania w użyczenie, w dzierżawę, lub bezpłatne przekazanie gminie gruntów pod drogi, oraz wykup gruntów pod ścieżki rowerowe, chodniki bądź drogi gminne.
– projektowanie nowych dróg,
– zbieranie wniosków o nadawanie nazw ulic i przygotowanie projektów uchwał
– przygotowanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, czuwanie nad prawidłowym odśnieżaniem, oraz zabezpieczenie środków w budżecie gminy na te zadania.
– przygotowywanie projektów decyzji wójta gminy na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi gminnej,
– zgłaszanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego,
– załatwianie spraw w zakresie oznakowania dróg i ulic włącznie z tablicami nazw ulic i tabliczkami numeracji domów.
9) Sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg w zakresie:
– zgodności z zasadami wiedzy technicznej,
– zgodności wbudowywanych materiałów drogowych ,
10) Czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót oraz zgodnością z ustalonym zakresem,
– udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
– rozlicznie finansowe nadzorowanych robót,
– nadzorowanie robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania, wykonywanych siłami własnymi Urzędu,
– rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi,
– prowadzenie spraw z zakresu utrzymania zimowego dróg,
11) Realizacja ustawy „o grobach i cmentarzach wojennych”, dotyczy organizowania i sprawowania opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi,
12) Realizacja zadań z ustawy „o cmentarzach i chowaniu zmarłych” tj.
– zakładania i rozszerzania cmentarzy komunalnych,
– przygotowywania decyzji w sprawach zamknięcia cmentarza komunalnego,
– utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym,
13) Prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości, nazewnictwa ulic i placów na terenie gminy, oraz ewidencja i nazewnictwo miejscowości położonych na terenie gminy,
14) Realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim.
3.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- 1) List motywacyjny,
- 2) Curriculum Vitae,
- 3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopia dowodu osobistego,
- 4) Oświadczenie kandydata potwierdzające staż pracy,
- 5) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- 6) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku ,
- 7) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji Urzędu Gminy Młodzieszyn zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. nr 1128, poz. 926 ze zm.)”.
4.Dodatkowe informacje :
- 1) Dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. Nr 1,do dnia 7 kwietnia 2015 r. w godz. od 800 do 1600 – osobiście, lub przesłać pocztą ( decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej) na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „Dotyczy ogłoszenia o zatrudnieniu na stanowisku inspektora ds. dróg”
- 2) Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- 3) Zkandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
- 4) Dodatkowe informacje można uzyskać u Wójta Gminy tel: (0-46) 864 17 50, lub inspektora ds. kadr tel: ( 0-46) 864 17 64.
- 5) Przedmiotowe postępowanie nie jest naborem w rozumieniu art.11 ustawy o pracownikach samorządowych zgodnie z art. 12 ust. 2 powyższej ustawy. Może być odwołane lub unieważnione w każdym czasie lub może pozostać bez rozstrzygnięcia.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk – Połubińska
Młodzieszyn, dnia 27 marca 2015 r.