Poniżej do pobrania wzór uwag lub wniosków do Raportu oceny oddziaływania dla przedsięwzięcia pn.” Budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego wraz z urządzeniami i obiektami niezbędnymi do jego funkcjonowania”
pobierz – uwagi i wnioski – wzór dla mieszkańców (15,9 KB, word)
Poniżej do pobrania kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
pobierz – kwestionariusz osobowy (255 kb, PDF) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
Poniżej wzory wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
CEIDG-1 (nastąpi przekierowanie na stronę BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn)
CEIDG-PN 3.0 (nastąpi przekierowanie na stronę BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn)
CEIDG-ZS 3.0 (nastąpi przekierowanie na stronę BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn)
Zwrot podatku akcyzowego
Poniżej wzory wniosków wraz z załącznikami dotyczący zwrotu podatku akcyzowego w odniesieniu do gruntu, bydła, owiec, koni, kóz i świń będących w posiadaniu producenta rolnego
Otwórz plik: wniosek o zwrot podatku akcyzowego (208 KB, PDF skan)
(plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
pobierz – zestawienie faktur (72 KB, word)
Otwórz plik: formularz o pomoc (114 KB, PDF)
(plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
pobierz – oświadczenie (63,5 KB, word)
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
pobierz – wzór wniosku o dofinansowanie 2024 (52,5 KB, word)
pobierz – oświadczenie o nieotrzymanej pomocy 2024 (29,5 KB, word)
pobierz -oświadczenie o otrzymanej pomocy 2024 (16,8 KB, word)
pobierz – formularz informacji pomoc de minimis (62,2 KB, excel)
Druki Urząd Stanu Cywilnego
pobierz wniosek – transkrypcja zgonu (23 KB, word)
pobierz wniosek – oświadczenie o powrót do nazwiska (11,7 KB, word)
pobierz wniosek o sprostowanie aktu (14,2 KB, word)
pobierz wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego (13,4 KB, word)
pobierz wniosek o wydanie aktów stanu cywilnego (13,3 KB, word)
pobierz wniosek – transkrypcja aktu urodzenia (24,2 KB, word)
pobierz wniosek – transkrypcja aktu małżeństwa ( 49,5 KB, word)
pobierz wniosek w sprawie zgłoszenia jubileuszu (18,8 KB, word)
MIESZKANIA
pobierz wniosek o dodatek mieszkaniowy (79,5 KB, word)
pobierz wniosek o przedłużenie umowy najmu mieszkania (21,9 KB, word)
pobierz wniosek o zmianę mieszkania (21,7 KB, word)
pobierz wniosek o przydział mieszkania (23,4 KB, word)
PODATKI
Pobierz plik: wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości (42 KB, word)
Pobierz plik: wnioski o wydanie zaświadczeń podatkowych (44,5 KB, word)
o figurowaniu w ewidencji podatników podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, o wielkości gospodarstwa rolnego zgłoszonego do opodatkowania, o wielkości użytków rolnych gospodarstwa rolnego, o przeciętnym dochodzie z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE
Podanie o wypis ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Pobierz plik: wniosek – wypis i wyrys ze studium (41,5 KB, word)
Podanie o wypis z tekstu ogólnego planu zagospodarowania
Pobierz plik: wniosek – wypis i wyrys z planu (41,5 KB, word)
Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
Otwórz plik: wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków budowy (210 KB, PDF)
Wydanie zaświadczenia o rewitalizacji
Pobierz plik: wniosek o wydanie zaświadczenia o rewitalizacji (16,9 KB, word)
Podział nieruchomości
Pobierz plik: Wniosek o podział nieruchomości (116 KB, word)
Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
pobierz oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu (52,5 KB, word)
pobierz wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż alkoholu (48 KB, word)
pobierz wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu (47 KB, word)
Wnioski dot. infrastruktury technicznej, drogowej:
pobierz wniosek o wydanie decyzji lokalizacyjnej (60 KB, word)
pobierz wniosek o zajęcie pasa drogowego (61,5 KB, word)
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości:
pobierz wniosek – nadanie numeru porządkowego nieruchomości (48 KB, word)
Wydanie decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Pobierz plik: wniosek o wydanie decyzji środowiskowej (60 KB, word)
Wnioski związane z wycinką drzew:
ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEWA, DRZEW
Pobierz – zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa,drzew (20 KB, word)
WNIOSEK O WYDANIE POZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW
Pobierz – wniosek o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew (19,9 KB, word)
WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WNIESIENIA SPRZECIWU DO ZGŁOSZENIA
Deklaracja – utylizacja wyrobów azbestowych:
pobierz deklarację azbestową (48 KB, word)
Deklaracje do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) dot. źródeł ciepła i źródeł spalania paliw
(aktualizacja wniosków 05.10.2022 r.)
Otwórz plik: deklaracja dotycząca źródeł ciepła i źródeł spalania paliw – Formularz A (237 KB, PDF) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
Otwórz plik: deklaracja dotycząca źródeł ciepła i źródeł spalania paliw – Formularz B (265 KB, PDF) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA NIERUCHOMOŚCI NA KTÓREJ ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY
pobierz – deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (23,1 KB, word)
otwórz – deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (1,7 MB, PDF skan) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
WNIOSEK O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH NA TERENIE GMINY MŁODZIESZYN
ZGŁOSZENIE DO EWIDENCJI ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH (SZAMB) LUB PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
pobierz wniosek – zgłoszenie zbiornika bezodpływowego (46 KB, word)
WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Pobierz – wniosek o wpis do rejestru odbiór odpadów (18 KB, word)
Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
Otwórz plik: formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego (895 KB, PDF) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych (kradzież tożsamości)
Otwórz plik: formularz zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych (313 KB, PDF) (plik PDF może otworzyć się w nowej karcie)
DEKLARACJE PODATKOWE
FORMULARZE PODATKOWE
(formularze zamieszczone są w postaci plików PDF, które mogą otworzyć się w nowej karcie przeglądarki)
OSOBY FIZYCZNE
IN-1 Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych Otwórz plik PDF
ZIN-1 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZIN-2 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
ZIN-3 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane pozostałych podatników Otwórz plik PDF
IR-1 Informacja o gruntach Otwórz plik PDF
ZIR-1 Załącznik do informacji o gruntach – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZIR-2 Załącznik do informacji o gruntach – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
ZIR-3 Załącznik do informacji o gruntach – dane pozostałych podatników Otwórz plik PDF
IL-1 Informacja o lasach Otwórz plik PDF
ZIL-1 Załącznik do informacji o lasach – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZIL-2 Załącznik do informacji o lasach – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
ZIL-3 Załącznik do informacji o lasach – dane pozostałych podatników Otwórz plik PDF
OSOBY PRAWNE I JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE NIEPOSIADAJĄCE OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
DN-1 Deklaracja na podatek od nieruchomości Otwórz plik PDF
ZDN-1 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZDN-2 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
DR-1 Deklaracja na podatek rolny Otwórz plik PDF
ZDR-1 Załącznik do deklaracji na podatek rolny – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZDR-2 Załącznik do deklaracji na podatek rolny – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
DL-1 Deklaracja na podatek leśny Otwórz plik PDF
ZDL-1 Załącznik do deklaracji na podatek leśny – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu Otwórz plik PDF
ZDL-2 Załącznik do deklaracji na podatek leśny – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania Otwórz plik PDF
DT-1 Deklaracja na podatek od środków transportowych Otwórz plik PDF
DT-1/A – załącznik do deklaracji (Załącznik do deklaracji jest jego komplementarna częścią i musi być złożony razem z deklaracją) Otwórz plik PDF
Podstawa prawna:
– Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r poz. 70),
– Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r. poz. 2651 z poźn. zm.),
– Uchwała Nr XLII/203/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r Rady Gminy Młodzieszyn w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – otwórz LINK przekierwujący na stronę BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn
PEŁNOMOCNICTWA
Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej (UPL-1) UPL-1P_01.031
Pełnomocnictwo do doręczeń – (PPD-1) PPD-1+02.17
Pełnomocnictwo szczególne – (PPS-1) PPS-1+02.17
Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji w postaci papierowej – (OPL-1P)OPL-1P_01.029
Zawiadomienie o zmianie – odwołaniu- wypowiedzeniu – pełnomocnictwa do doręczeń – (OPD-1) OPD-1+02.16
Zawiadomienie o zmianie – odwołaniu- wypowiedzeniu – pełnomocnictwa szczególnego – (OPS-1) OPS-1+02.16
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, adres korespondencyjny 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
II. Inspektor Ochrony Danych
Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele przetwarzania danych osobowych
Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, aby pobrać podatki i opłaty, które zasilają budżet Gminy, czyli:
- Ustalić i określić wysokość podatków oraz opłat w tym:
- prowadzić czynności sprawdzające, postępowanie podatkowe lub inne działania na podstawie przepisów,
- prowadzić kontrolę podatkową – jeśli będzie konieczna,
- zaksięgować i rozliczyć zapłacone podatki oraz opłaty,
- wydać zaświadczenie lub indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego – jeśli Pani/Pan o to wystąpi,
- dochodzić należności zgodnie z obowiązującymi przepisami – jeśli nie ureguluje Pani/Pan swoich zobowiązań
- rozpatrzyć wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych – jeśli Pani/Pan o to wystąpi ,
- prowadzić działania informacyjne ułatwiające zapłatę podatku,
- wezwać Panią/Pana w sprawach uzasadnionych Pani/Pana ważnym interesem lub poinformować Panią/Pana o dacie wydania interpretacji lub zawartej w niej ocenie.
Jako Administrator przetwarzamy informacje o tożsamości podatników, osób działających w ich imieniu, uczestników postępowania oraz innych osób wymienionych w prawie podatkowym, czyli:
- nazwiska i imiona,
- imiona rodziców,
- data i miejsce urodzenia,
- adresy: zamieszkania lub pobytu, do doręczeń, zameldowania,
- numery: PESEL. NIP, PKD, REGON, KRS,
- dane o prowadzonej działalności gospodarczej – w tym miejscu jej prowadzenia,
- seria i numer dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość lub inny numer identyfikacyjny w przypadku braku numeru PESEL lub NIP,
- zawód – gdy występujesz jako pełnomocnik lub jesteś adwokatem, radcą prawnym lub doradcą podatkowym,
- adres elektroniczny (ePUAP), adres e-mail,
- identyfikatory osób w zasobie informacyjnym.
Aby prowadzić wymagane przepisami rejestry – w tym ewidencję podatkową nieruchomości oraz ewidencję księgową – zbieramy informacje o podstawach opodatkowania lub innych zdarzeniach, które powodują, że wpłaca nam Pani/Pan te należności (np. o zawieranych umowach):
- dane geodezyjne nieruchomości,
- informacje o otrzymaniu pomocy publicznej,
- numer rachunku bankowego,
- numer księgi wieczystej,
- kod kontrahenta, numer obiektu, numer nieruchomości,
- rodzaj zobowiązania, kwota zobowiązania, termin płatności.
Aby dochodzić zaległych podatków, dodatkowo będziemy przetwarzać dane:
- dotyczące Pani/Pana zobowiązań i podstaw ich naliczania
- niezbędne do prowadzenia postępowania egzekucyjnego,
- dotyczące orzeczeń, zaświadczeń i innych dokumentów zbieranych lub składanych przez Panią/Pana w tym postępowaniu,
Aby prowadzić działania informacyjne ułatwiające zapłatę podatku, wykorzystamy Pani/Pana numer telefonu oraz adres e-mail.
Aby wezwać Panią/Pana w sprawach uzasadnionych ważnym interesem lub informować Panią/Pana o dacie wydania interpretacji lub zawartej w niej ocenie wykorzystamy Pani/Pana numer telefonu.
Dołożymy wszelkich starań, aby chronić Pani/Pana dane. Dane te podlegają szczególnej ochronie, gdyż objęte są tajemnicą skarbową na mocy przepisów Ordynacji podatkowej.
IV. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018r. 800)
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1785 ze zm.)
- ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1892 ze zm.)
- ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1821 ze zm.)
- ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1827 ze zm.)
- ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 362)
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.)
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1201 ze zm.)
- ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1007 ze zm.).
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu realizacji zadań własnych bądź zleconych Gminie Młodzieszyn określonych przepisami prawa, w celu realizacji przysługujących gminie uprawnień, bądź spełnienia przez Gminę obowiązków określonych tymi przepisami prawa tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit e RODO.
W przypadku przetwarzania danych, wykraczających poza wymóg ustawowy, przetwarzanie będzie możliwe na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Pani/Pana dane przestaną być przetwarzane w tych celach, chyba, że będzie wykazane, że w stosunku do Pani//Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Zgodnie z zasadą celowości administrator danych zobowiązany jest przetwarzać dane osobowe tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji określonego celu.
Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez organ, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
VI. Odbiorcy danych
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon 22 860-70-86.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W przypadku Pani/Pana danych osobowych administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania