Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Inspektor ds. dróg w Urzędzie Gminy Młodzieszyn w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Młodzieszyn, Wyszogrodzka 25
Określenie stanowiska:
– stanowisko urzędnicze : Inspektor ds. dróg
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
6) dokumenty potwierdzające co najmniej 3 letni staż pracy,
7) nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,
- znajomość przepisów następujących ustaw: : ustawy prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność pisania i rozliczania wniosków o dotacje krajowe i unijne na modernizacje i remonty dróg gminnych,
- umiejętność organizacji pracy,
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
- dobra znajomość obsługi komputera MS Office,( WORD, Excel, Auto CAD),
- wykształcenie wyższe / preferowane budownictwo w zakresie budowy i eksploatacji dróg/,
- komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
- wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
- prawo jazdy kat. B,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych w szczególności w zakresie dróg,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów,
2)Realizacja zadań w zakresie załatwiania spraw dotyczących planowania, realizacji i utrzymania oświetlenia miejsc publicznych i dróg stanowiących własność Gminy,
3)Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy, w tym zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych,
4) Dokonywanie kontroli dróg na terenie Gminy Młodzieszyn i ustalenie zakresu remontów dróg gminnych,
5) Przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnych do wykonania remontów planowanych w gminie. Współpraca z radą gminy w zakresie kolejności budowy i remontu dróg gminnych.
6) Odbiór wykonywanej dokumentacji pod kątem zakresu zlecenia oraz rozwiązań technicznych.
7) Składanie wniosków o dotacje na środki krajowe i środki z UE w zakresie modernizacji i budowy dróg,
8) W zakresie dróg gminnych:
– ewidencjonowanie dróg,
– przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
– uregulowanie spraw własnościowych dróg gminnych,
– prowadzenie spraw z zakresu zamiany, oddania w użyczenie, w dzierżawę, lub bezpłatne przekazanie gminie gruntów pod drogi, oraz wykup gruntów pod ścieżki rowerowe, chodniki bądź drogi gminne,
– projektowanie nowych dróg,
– zbieranie wniosków o nadawanie nazw ulic i przygotowanie projektów uchwał,
– przygotowanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, czuwanie nad prawidłowym odśnieżaniem, oraz zabezpieczenie środków w budżecie gminy na te zadania,
– przygotowywanie projektów decyzji wójta gminy na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi gminnej,
– zgłaszanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego,
– załatwianie spraw w zakresie oznakowania dróg i ulic włącznie z tablicami nazw ulic i tabliczkami numeracji domów,
9) Sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg w zakresie:
– zgodności z zasadami wiedzy technicznej,
– zgodności wbudowywanych materiałów drogowych ,
10) Czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót oraz zgodnością z ustalonym zakresem,
– udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
– rozliczanie finansowe nadzorowanych robót,
– nadzorowanie robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania, wykonywanych siłami własnymi Urzędu,
– rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi,
– prowadzenie spraw z zakresu utrzymania zimowego dróg,
11) Realizacja ustawy „o grobach i cmentarzach wojennych”, dotyczy organizowania i sprawowania opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi,
12) Realizacja zadań z ustawy „o cmentarzach i chowaniu zmarłych” tj.
– zakładania i rozszerzania cmentarzy komunalnych,
– przygotowywania decyzji w sprawach zamknięcia cmentarza komunalnego,
– utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym,
13) Prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości, nazewnictwa ulic i placów na terenie gminy, oraz ewidencja i nazewnictwo miejscowości położonych na terenie gminy,
14) Realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim.
- Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2 ) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, kserokopia dowodu osobistego,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ),
- Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.1202),
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2014 r., Nr 223, poz. 1202.)”
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu 2015 roku (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. Nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko – Inspektor ds. dróg ” w terminie do dnia 17 września 2015 roku w godzinach pracy urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn. Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „Nabór pracowników”. Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska tel. (46) 864 17 61, lub inspektora ds. kadr tel. (46) 864 17 64.
- Inne informacje:
- Komisja powołana dokonująca wyboru na stanowisko – Inspektor d/ds. dróg w Urzędzie Gminy Młodzieszyn po dokonanej analizie formalnej dokumentów dopuszcza kandydatów do dalszego etapu umieszczając w BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn informację o kandydatach, którzy spełniają wymogi formalne.
- O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
- Urząd Gminy w Młodzieszynie zapewnia, iż wszelkie informacje oraz dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów związanych z rekrutacją.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Młodzieszyn.
- Wójt Gminy Młodzieszyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.