Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:MŁODSZY REFERENT DS. PROMOCJI, ROZWOJU, TURYSTKI I PROJEKTÓW UE, OBRONY CYWILNEJ.
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Młodzieszyn
- Wyszogrodzka 25,96-512 Młodzieszyn
Określenie stanowiska:
stanowisko urzędnicze: Młodszy referent ds. promocji, rozwoju, turystki i projektów UE, obrony cywilnej
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: minimum średnie ,
- umiejętność obsługi komputera m.in. w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, internetu, poczty elektronicznej , urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych,
- umiejętność zarządzania stroną internetową, bazą SMS,
- umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowanie,
- znajomość ustaw: prawo prasowe, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność organizacji pracy,
- dyspozycyjność,
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
- komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
- kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie administracji, bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, specjalności wojskowych, turystyki lub kultury.
- umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- dokładność i rzetelność,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym,
- pisemna swoboda wypowiedzi,
- umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych,
- odporność na stres,
- umiejętność przygotowywania biuletynu informacyjnego,
- wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie rozwoju i promocji Gminy :
1) Gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
2) Kreowanie rozwoju gminy i jej promocja na zewnątrz,
3) Gromadzenie informacji oraz przygotowywanie i dystrybucja materiałów/ foldery, broszury, raporty/ promujących gminę,
4) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy oraz koordynacja ich działalności w zakresie promocji gminy,
5) Bieżąca ocena strategii Rozwoju Gminy i przedkładanie Wójtowi i Sekretarzowi Gminy wniosków dotyczących zmian w strategii,
6) Działania na rzecz zwiększenia zaufania do Urzędu oraz tworzenia pozytywnego wizerunku Urzędu.
- W zakresie promocji:
1) przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących Gminy,
2) prowadzenie i koordynacja działań w zakresie współpracy z gminami i miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów,
3) uczestnictwo w targach, wystawach i innych imprezach w celu efektywnej promocji Gminy i jej walorów turystycznych,
4) przygotowywanie sprawozdań z działalności w zakresie promocji i współpracy z zagranicą,
5) wyszukiwanie Programów Unijnych oraz udział w przygotowywaniu wniosków.
- W zakresie turystyki Gminy:
1) opracowywanie planów rozwoju turystyki,
2) obsługa wizyt delegacji zagranicznych, będących gośćmi Urzędu,
3) przygotowywanie zagranicznych wyjazdów delegacjom Urzędu,
4) pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na działalność w zakresie turystyki,
5) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie z dziedziny turystyki,
6) przygotowywanie projektu budżetu w dziedzinie turystyki,
7) prowadzenie ewidencji obiektów noclegowych,
8) przygotowywanie sprawozdań z działalności w zakresie turystyki,
9) Nadzór i opieka nad świetlicami wiejskimi.
- Załatwianie spraw w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego, Obrony Cywilnej.
Z zakresu ochrony danych osobowych :
- zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; opracowanie i aktualizowanie dokumentacji, oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
- przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do dokumentacji,
- udostępnianie i zabezpieczanie danych osobowych,
- prowadzenie kontroli w zakresie przetwarzania danych osobowych,
- prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych,
- zgłaszanie zbiorów danych oraz zmian w nich zachodzących do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych,
- prowadzenie ewidencji osób biorących udział przy przetwarzaniu danych,
- analiza sytuacji, okoliczności i przyczyn, które doprowadziły do naruszenia bezpieczeństwa dokumentacji i przygotowanie odpowiednich zmian do instrukcji zarządzania, służącym do przetwarzania danych w formie tradycyjnej,
- bieżące zapoznawanie się z przepisami z zakresu bezpieczeństwa dokumentacji i ochrony danych osobowych,
- prowadzenie lub organizowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa dokumentacji i ochrony danych dla pracowników,
- podejmowanie odpowiednich działań w przypadku zaistnienia naruszeń w systemie
zabezpieczeń.
- W zakresie działania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego
1) Współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji państwowej i samorządowej,
2) Współpraca z podmiotami prowadzącymi akcje prewencyjne, rozpoznawcze lub ratownicze,
3) Współpraca z Gminnym Zespołem Zarządzania Kryzysowego,
4) Gromadzenie i aktualizacja danych o potencjalnych zagrożeniach mieszkańców Gminy mogących spowodować zagrożenie zdrowia lub życia ludności,
5) Powiadamianie i alarmowanie mieszkańców o zagrożeniach dla ludzi i środowiska naturalnego na terenie Miasta oraz sposobach minimalizacji ich skutków,
6) Systematyczne kontrolowanie sprawności działań systemu alarmowego, ostrzegania i urządzeń łączności,
7) Współpraca z instytucjami realizującymi stały monitoring środowiska,
8) Przygotowanie wstępnej analizy powstałych zagrożeń i uruchomienie działań ochronno-ratowniczych zgodnie z ustalonymi procedurami postępowania,
9) Gromadzenie i aktualizacja baz danych o zagrożeniach oraz siłach i środkach zapobiegania i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym.
W zakresie Ochrony Ludności i Spraw Obronnych należy:
1) planowanie działań w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej oraz ustalanie zadań w tym zakresie instytucjom, podmiotom gospodarczym i jednostkom organizacyjnym działających na terenie Gminy,
2) rozpoznawanie i analizowanie zagrożeń wynikających z rozwoju cywilizacyjnego i naturalnych praw przyrody, prognozowanie ich możliwych skutków i zasad ochrony przed nimi ludności i dóbr materialnych,
3) planowanie przedsięwzięć związanych z udziałem sił i środków w akcjach ratunkowych oraz zapobieganiu i zwalczaniu katastrof z udziałem niebezpiecznych substancji chemicznych (NSCh), pożarów powodzi i innych klęsk żywiołowych,
4) opracowanie i aktualizacja niezbędnych dokumentów planistycznych z zakresu obrony cywilnej oraz nadzorowanie ich opracowania przez podległe jednostki organizacyjne,
5) przygotowanie do funkcjonowania oraz kierowania działalnością formacji obrony cywilnej,
6) przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu alarmowania, wykrywania i ostrzegania ludności,
7) planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej,
8) kontrolowanie realizacji zadań obrony cywilnej,
9) koordynowanie przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska,
10) kierowanie przygotowaniem ewakuacji ludności oraz koordynowanie tych działań,
11) planowanie i organizacja łączności dla potrzeb kierowania obroną cywilną w sytuacjach kryzysowych,
12) opracowywanie projektów dokumentów normatywnych dotyczących wykonania zadań określonych przez Szefa OC Gminy przewidzianych do realizacji w czasie zagrożenia bezpieczeństwa państwa,
13) uczestnictwo w przedsięwzięciach zwiększających stopień ochrony ludności, zakładów pracy, obiektów i urządzeń przed skutkami katastrof z udziałem NSCh, pożarów, powodzi i innych klęsk żywiołowych,
14) organizowanie i prowadzenie szkoleń dla potrzeb obrony cywilnej i powszechnej samoobrony ludności,
15) upowszechnianie i popularyzacja ochrony ludności na szczeblu Gminy,
16) opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń w zakresie wykonywania zadań obronnych,
17) opracowywanie wytycznych i planów szkolenia obronnego, a także organizowanie szkolenia i prowadzenia dokumentacji szkoleniowej,
18) opracowanie i uaktualnienie planu przygotowań służby zdrowia gminy na potrzeby obronne,
19) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji Stałego Dyżuru.
20)Pełnienie funkcji administratora ds. niejawnych.
21)Redagowanie strony internetowej Urzędu Gminy.
22)Redagowanie i administrowanie BIP.
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2 ) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku
z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, - Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.).
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy,
a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : „ Młodszy referent ds. promocji, rozwoju, turystki i projektów UE, obrony cywilnej.‘’
– kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( D. U. z 2022 r., poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopad 2023 roku ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. Nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko – młodszy referent ds. promocji, rozwoju, turystki i projektów UE, obrony cywilnej” w terminie do dnia 19 grudnia 2023 roku w godzinach pracy urzędu (liczy się data wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.( 046 )864 17 52 lub (046) 864 17 63.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 530.)”.
- Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1)Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
- Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.
- Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji
- i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata – przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.
- Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Młodzieszyn, dnia 6 grudnia 2023 rok.