Informuję, że w dniu 23 marca 2018 r. ( piątek ) o godz. 1400 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Młodzieszynie odbędzie się XLV Sesja Rady Gminy Młodzieszyn z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad. Stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XLIV Sesji Rady Gminy.
4. Informacja pracownika Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w sprawie zmian w zasadach składania wniosków o dopłaty bezpośrednie oraz płatności obszarowe przez producentów rolnych.
5. Podjęcie Uchwał:
a. zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową gminy Młodzieszyn na lata 2018-2029
b. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sochaczewskiemu na realizacje zadania inwestycyjnego.
c. zmieniająca Uchwałę budżetową gminy Młodzieszyn na 2018 rok
d. w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie gminy Młodzieszyn
e. w sprawie przyjęcia programu szczepień ochronnych przeciwko grypie populacji z grupy szczególnego ryzyka ( osób od 65 roku życia ) pn. „Grypa 65+”na lata 2018- 2022.
f. w sprawie podziału gminy Młodzieszyn na okręgi wyborcze oraz ustalenia ich granic numerów i liczby radnych wybieranych w każdym okręgu
g. w sprawie podziału gminy Młodzieszyn na obwody głosowania.
h. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.
i. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Młodzieszyn dla części miejscowości Adamowa Góra .
j. w sprawie wprowadzenia regulaminu przyznawania stypendium Wójta Gminy Młodzieszyn za wyniki w nauce
k. zmieniająca Uchwałę Nr XXVI/137/08 Rady Gminy Młodzieszyn z dnia 25.11.2008 r. w sprawie zasad wynagradzania nauczycieli , ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków.
l. w sprawie zniżek godzin dla dyrektorów i wicedyrektorów szkół podstawowych w gminie Młodzieszyn.
6. Informacja międzysesyjna Wójta Gminy.
7. Sprawozdanie z pracy Posterunku Policji w Młodzieszynie w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne wnioski.
10. Sprawy różne.
11. Zamknięcie obrad.