OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Gminy Młodzieszyn w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa i adres jednostki:Urząd Gminy Młodzieszyn, Wyszogrodzka 25, 96 – 512 Młodzieszyn
Określenie stanowiska:
– kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Gminy Młodzieszyn
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
I.Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- co najmniej 4 letni staż pracy o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
- nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,
- znajomość przepisów następujących ustaw: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych,
- umiejętność organizacji pracy,
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
- dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji,
- kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- wykształcenie wyższe techniczne (z zakresu zamówień publicznych),
- umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych,
- komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
- prawo jazdy kat. B,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1. Zadania w zakresie zamówień publicznych:
Zapewnienie wykonania ustawy prawo zamówień publicznych, koordynowanie działań urzędu w powyższym zakresie, prowadzenie odpowiednich procedur związanych z realizacją zamówień publicznych, w tym:
a) ustalanie obowiązującego trybu udzielania zamówień publicznych,
b) przygotowywanie zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych, w tym zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych,
c) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektami umów przy współpracy z merytorycznym stanowiskiem lub komórką organizacyjną Urzędu,
d) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno – kancelaryjnych prac komisji przetargowej,
e) prowadzenie analizy zapotrzebowania na dostawy i usługi w zakresie niezbędnym do udzielenia zamówień publicznych, zgodnie z przepisami ustawy,
f) przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
g) koordynowanie podpisywania umów o udzielenie zamówienia w zakresie zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych,
h) gromadzenie informacji o firmach doradczych, ekspertach i rzeczoznawcach uczestniczących w procesie udzielania zamówień publicznych i wykonaniu umów zawartych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych,
i) prowadzenie analiz efektywności przetargów,
j) uczestniczenie w negocjacjach umów o udzielenie zamówień publicznych,
k) analiza możliwości wystąpienia zagrożeń w zakresie braku skutecznego zakończenia wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
l) informowanie Wójta o występujących w Urzędzie nieprawidłowościach w zakresie realizacji przepisów o zamówieniach publicznych,
m) nadzór merytoryczny nad informacjami upowszechnianymi w systemie informatycznym w sprawie ogłaszania zamówień publicznych udzielanych w imieniu Gminy,
n) opracowywanie wewnętrznych dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz udostępnianie ich pozostałym wewnętrznym komórkom organizacyjnym Urzędu,
o) przygotowanie projektów rozstrzygnięć i decyzji w zakresie odpłatności za udostępnianie dokumentów przetargowych w związku z ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
p) gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
r ) współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
s) organizowanie wewnętrznych szkoleń w zakresie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
t) prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych.
2. Przestrzeganie ustawy o finansach publicznych w zakresie kontroli zarządczej na zajmowanym stanowisku.
3. Przestrzeganie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i podpisie elektronicznym.
4. Przestrzeganie ustawy o dostępie do informacji publicznej i BIP.
5. Przestrzeganie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
6. Przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy państwowej i służbowej.
7. Przestrzeganie zasad i bezpieczeństwa przy przetwarzaniu danych osobowych.
8. Koordynowanie spraw związanych z transportem zbiorowym, w tym prowadzenie działań związanych z Funduszem Rozwoju Przewozów Autobusowych o użyteczności Publicznej (składanie wniosków, rozliczanie dotacji).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko – Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych” w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 r. w godzinach pracy urzędu.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.mlodzieszyn.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.bip.mlodzieszyn.pl w zakładce „ Nabory”. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (046) 864 17 52 lub 46 864 17 63.
Cała treść ogłoszenia w linku: http://bip.mlodzieszyn.pl/dokument-1513-ogloszenie_o_naborze_na_wolne.html