Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
(od 25 listopada 2019 roku)
Wniosek CEIDG-1
Spółka cywilna
Zarządca sukcesyjny
Rachunek bankowy
Działalność PKD
Dodatkowe miejsce
ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO
Wniosek o zwrot podatku akcyzowego do pobrania
Zestawienie faktur – luty 2021
Druki USC
USC-wniosek transkrypcja zgonu
Wniosek – oświadczenie o powrót do nazwiska
Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Wniosek o wydanie aktów stanu cywilnego
Wniosek transkrypcja aktu urodzenia
Wniosek transkrypcja aktu małżeństwa
Wniosek w sprawie zgloszenia jubileuszu
Wniosek o dodatek mieszkaniowy
Wniosek o przedłużenie umowy najmu mieszkania
Wniosek o przydział mieszkania
Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
Wnioski o wydanie zaświadczeń podatkowych
(o figurowaniu w ewidencji podatników podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, o wielkości gospodarstwa rolnego zgłoszonego do opodatkowania, o wielkości użytków rolnych gospodarstwa rolnego, o przeciętnym dochodzie z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym)
Podanie o wypis ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Pobierz plik: wniosek – wypis ze studium
Podanie o wypis z tekstu ogólnego planu zagospodarowania
Pobierz plik: wniosek – wypis z planu
Wniosek o ustalenie warunków zabudowy
Pobierz plik: wniosek – warunki zabudowy
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Pobierz plik: wniosek – cel publiczny
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu
Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Wnioski dot. infrastruktury technicznej, drogowej:
Wniosek o wydanie decyzji lokalizacyjnej
Wniosek o zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia infrastruktury technicznej
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości:
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH ZGODY NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘCIA
Pobierz plik: Wniosek_o_wydanie_decyzji_środowiskowej
Wnioski związane z wycinką drzew:
ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEWA, DRZEW
Pobierz – zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa,drzew
WNIOSEK O WYDANIE POZWOLENIA NA WYCINKĘ DRZEW I KRZEWÓW
Pobierz – wniosek o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew
WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WNIESIENIA SPRZECIWU DO ZGŁOSZENIA
Pobierz – wniosek o wydanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia
Deklaracja – utylizacja wyrobów azbestowych:
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA NIERUCHOMOŚCI NA KTÓREJ ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY
POBIERZ: DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI – DO EDYCJI (WORD)
POBIERZ: DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI (PDF)
WNIOSKI O SZACOWANIE SZKÓD
Załącznik wniosek o oszacowanie szkód
Wzór – jak wypełnić wniosek o szacowanie szkód
WNIOSEK O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH NA TERENIE GMINY MŁODZIESZYN
ZGŁOSZENIE DO EWIDENCJI ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH (SZAMB) LUB PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Pobierz Wniosek Zgłoszenie zbiornika bezodpływowego zgloszenie_zbiornika_bezodplywowego
WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Pobierz – wniosek o wpis do rejestru odbior odpadow
Wniosek o wydanie dowodu osobistego
Pobierz wniosek_o wydanie_dowodu osobistego
Zgłoszenie utraty dowodu
Pobierz-formularz zgłoszenia utraty dowodu osobistego
DEKLARACJE PODATKOWE
DLA OSÓB PRAWNYCH (FORMULARZ obowiązujący do 30 czerwca 2019 r.):
DN-1 DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
DR-1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY
DL-1 DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY
DLA OSÓB FIZYCZNYCH (FORMULARZ obowiązujący do 30 czerwca 2019 r.):
IN-1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO
FORMULARZE PODATKOWE OD 1 LIPCA 2019 r.
OSOBY FIZYCZNE
IN-1 Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych | PDF |
ZIN-1 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZIN-2 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
ZIN-3 Załącznik do informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych – dane pozostałych podatników | PDF |
IR-1 Informacja o gruntach | PDF |
ZIR-1 Załącznik do informacji o gruntach – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZIR-2 Załącznik do informacji o gruntach – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
ZIR-3 Załącznik do informacji o gruntach – dane pozostałych podatników | PDF |
IL-1 Informacja o lasach | PDF |
ZIL-1 Załącznik do informacji o lasach – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZIL-2 Załącznik do informacji o lasach – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
ZIL-3 Załącznik do informacji o lasach – dane pozostałych podatników | PDF |
OSOBY PRAWNE I JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE NIEPOSIADAJĄCE OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
DN-1 Deklaracja na podatek od nieruchomości | .doc | PDF |
ZDN-1 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZDN-2 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
DR-1 Deklaracja na podatek rolny | PDF |
ZDR-1 Załącznik do deklaracji na podatek rolny – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZDR-2 Załącznik do deklaracji na podatek rolny – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
DL-1 Deklaracja na podatek leśny | PDF |
ZDL-1 Załącznik do deklaracji na podatek leśny – dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu | PDF |
ZDL-2 Załącznik do deklaracji na podatek leśny – dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | PDF |
DT-1 Deklaracja na podatek od środków transportowych – POBIERZ DEKLARACJĘ
DT-1/A – załącznik do deklaracji (Załącznik do deklaracji jest jego komplementarna częścią i musi być złożony razem z deklaracją.) – POBIERZ ZAŁĄCZNIK
Podstawa prawna:
Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z dnia 12 stycznia 1991 r (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r poz. 1170)
Ordynacja podatkowa Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r poz. 900 z późn. zm.)
UCHWAŁA NR XVI/71/2019 Rady Gminy Młodzieszyn z dnia 7 listopada 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
Sprzedaż napojów alkoholowych
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zezwolenia (druki do pobrania w załącznikach poniżej lub w Urzędzie Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, pokój Nr 7)
- Załączniki:
- dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Powiatowego Inspektora Sanitarnego
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r poz.2137)
- Uchwała Nr LI/259/2018 Rady Gminy Młodzieszyn z dnia 24 września 2018 roku w sprawie: ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Młodzieszyn.
Uwagi:
Opłata za wydanie zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych wynosi:
- 525,00 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających do 4,5% alkoholu oraz piwa
- 525,00 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa)
- 2.100,00 zł na sprzedaż napojów alkoholowych zawierających powyżej 18% alkoholu.
Opłata za korzystanie z zezwoleń w latach następnych, objętych zezwoleniem oraz dla przedsiębiorców kontynuujących działalność uzależniona jest od wartości sprzedaży napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim. Opłaty te podwyższa się, jeżeli wartość sprzedaży w roku poprzednim przekroczyła:
- 37.500,00 zł dla napojów alkoholowych o zawartości do 4,5% alkoholu oraz piwa wnosi opłatę w wysokości 1,4% ogólnej wartości sprzedaży tych napojów w roku poprzednim
- 37.500,00 zł dla napojów alkoholowych o zawartości od 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa) wnosi opłatę w wysokości 1,4% ogólnej wartości sprzedaży tych napojów w roku poprzednim
- 77.000,00 zł dla napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu wnosi opłatę w wysokości 2,7% ogólnej wartości sprzedaży tych napojów w roku poprzednim.
W przypadku, kiedy wartość sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych nie przekroczyła ww kwot przedsiębiorca wnosi opłatę w wysokości podstawowej.
Sposób wniesienia opłaty:
Przedsiębiorcy za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych wnoszą opłatę w każdym roku kalendarzowym objętym zezwoleniem w trzech równych ratach w terminach: do 31 stycznia, 31 maja i 30 września danego roku kalendarzowego – na rachunek bankowy: VISTULA BANK SPÓŁDZIELCZY W WYSZOGRODZIE: 13 9011 0005 0390 3274 2000 0010.
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych w roku poprzednim, są obowiązani do złożenia, do dnia 31 stycznia, pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim.
[pdf-embedder url=”http://mlodzieszyn.pl/wp-content/uploads/2020/01/Wniosek_o_wydanie_jednorazowego_zezwolenia_na_sprzedaz_napojow_alkoholowych.pdf”]
[pdf-embedder url=”http://mlodzieszyn.pl/wp-content/uploads/2020/01/Wniosek_o_wydanie_zezwolenia_na_sprzedaz_napojow_alkoholowych.pdf”]
____________________________________________________________________________________________________________________________
PEŁNOMOCNICTWA
Pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej (UPL-1) UPL-1P_01.031
Pełnomocnictwo do doręczeń – (PPD-1) PPD-1+02.17
Pełnomocnictwo szczególne – (PPS-1) PPS-1+02.17
Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji w postaci papierowej – (OPL-1P)OPL-1P_01.029
Zawiadomienie o zmianie – odwołaniu- wypowiedzeniu – pełnomocnictwa do doręczeń – (OPD-1) OPD-1+02.16
Zawiadomienie o zmianie – odwołaniu- wypowiedzeniu – pełnomocnictwa szczególnego – (OPS-1) OPS-1+02.16
——————————————
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, adres korespondencyjny 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
II. Inspektor Ochrony Danych
Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele przetwarzania danych osobowych
Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, aby pobrać podatki i opłaty, które zasilają budżet Gminy, czyli:
- Ustalić i określić wysokość podatków oraz opłat w tym:
- prowadzić czynności sprawdzające, postępowanie podatkowe lub inne działania na podstawie przepisów,
- prowadzić kontrolę podatkową – jeśli będzie konieczna,
- zaksięgować i rozliczyć zapłacone podatki oraz opłaty,
- wydać zaświadczenie lub indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego – jeśli Pani/Pan o to wystąpi,
- dochodzić należności zgodnie z obowiązującymi przepisami – jeśli nie ureguluje Pani/Pan swoich zobowiązań
- rozpatrzyć wniosek o ulgę w spłacie zobowiązań podatkowych – jeśli Pani/Pan o to wystąpi ,
- prowadzić działania informacyjne ułatwiające zapłatę podatku,
- wezwać Panią/Pana w sprawach uzasadnionych Pani/Pana ważnym interesem lub poinformować Panią/Pana o dacie wydania interpretacji lub zawartej w niej ocenie.
Jako Administrator przetwarzamy informacje o tożsamości podatników, osób działających w ich imieniu, uczestników postępowania oraz innych osób wymienionych w prawie podatkowym, czyli:
- nazwiska i imiona,
- imiona rodziców,
- data i miejsce urodzenia,
- adresy: zamieszkania lub pobytu, do doręczeń, zameldowania,
- numery: PESEL. NIP, PKD, REGON, KRS,
- dane o prowadzonej działalności gospodarczej – w tym miejscu jej prowadzenia,
- seria i numer dowodu osobistego, paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość lub inny numer identyfikacyjny w przypadku braku numeru PESEL lub NIP,
- zawód – gdy występujesz jako pełnomocnik lub jesteś adwokatem, radcą prawnym lub doradcą podatkowym,
- adres elektroniczny (ePUAP), adres e-mail,
- identyfikatory osób w zasobie informacyjnym.
Aby prowadzić wymagane przepisami rejestry – w tym ewidencję podatkową nieruchomości oraz ewidencję księgową – zbieramy informacje o podstawach opodatkowania lub innych zdarzeniach, które powodują, że wpłaca nam Pani/Pan te należności (np. o zawieranych umowach):
- dane geodezyjne nieruchomości,
- informacje o otrzymaniu pomocy publicznej,
- numer rachunku bankowego,
- numer księgi wieczystej,
- kod kontrahenta, numer obiektu, numer nieruchomości,
- rodzaj zobowiązania, kwota zobowiązania, termin płatności.
Aby dochodzić zaległych podatków, dodatkowo będziemy przetwarzać dane:
- dotyczące Pani/Pana zobowiązań i podstaw ich naliczania
- niezbędne do prowadzenia postępowania egzekucyjnego,
- dotyczące orzeczeń, zaświadczeń i innych dokumentów zbieranych lub składanych przez Panią/Pana w tym postępowaniu,
Aby prowadzić działania informacyjne ułatwiające zapłatę podatku, wykorzystamy Pani/Pana numer telefonu oraz adres e-mail.
Aby wezwać Panią/Pana w sprawach uzasadnionych ważnym interesem lub informować Panią/Pana o dacie wydania interpretacji lub zawartej w niej ocenie wykorzystamy Pani/Pana numer telefonu.
Dołożymy wszelkich starań, aby chronić Pani/Pana dane. Dane te podlegają szczególnej ochronie, gdyż objęte są tajemnicą skarbową na mocy przepisów Ordynacji podatkowej.
IV. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018r. 800)
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1785 ze zm.)
- ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1892 ze zm.)
- ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1821 ze zm.)
- ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1827 ze zm.)
- ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 362)
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.)
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1201 ze zm.)
- ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1007 ze zm.).
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu realizacji zadań własnych bądź zleconych Gminie Młodzieszyn określonych przepisami prawa, w celu realizacji przysługujących gminie uprawnień, bądź spełnienia przez Gminę obowiązków określonych tymi przepisami prawa tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit e RODO.
W przypadku przetwarzania danych, wykraczających poza wymóg ustawowy, przetwarzanie będzie możliwe na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Pani/Pana dane przestaną być przetwarzane w tych celach, chyba, że będzie wykazane, że w stosunku do Pani//Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Zgodnie z zasadą celowości administrator danych zobowiązany jest przetwarzać dane osobowe tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji określonego celu.
Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez organ, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
VI. Odbiorcy danych
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon 22 860-70-86.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W przypadku Pani/Pana danych osobowych administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania